Zaburzenia snu oraz problemy z bezsennością są coraz częściej spotykanym problemem społecznym. Większość z nas zmaga się z takimi objawami. Może je powodować szereg różnorodnych czynników, jak stres, nerwy, czy niezdrowe odżywiania. Nie zmienia to jednak faktu, że narażamy nasz organizm na brak odpoczynku oraz uniemożliwiamy regenerację. Aby zapewnić sobie skuteczny sen sięgamy często do środków farmakologicznych. Wiele sposobów jest dostępna w aptekach bez odpowiednich recept, ale także stosowane są medykamenty przepisywane przez lekarzy rodzinnych. Zanim zaczniemy jednak korzystać z tych ostatecznych rozwiązań, możemy spróbować zmienić swoje upodobania kulinarne. Pozytywnie na nasz organizm wpłynie spożywanie, przed snem, odpowiednich produktów żywnościowych. Po pierwsze nie powinniśmy spożywać posiłków zaraz przed snem. Odstęp pomiędzy jedzeniem, a snem winien wynosić co najmniej 2 godziny. Pozwoli to naszemu organizmowi przetrawić dostarczone artykuły, a my poczujemy się lepiej oraz lżej. Ponadto nie powinniśmy spożywać produktów ciężkostrawnych, które obciążają nasz organizm. Dobrym rozwiązaniem będzie zatem jogurt lub lekkie produkty nabiałowe.

Leave a Reply

Lipiec 2018
P W Ś C P S N
« sty    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
  • Dieta hollywoodzkaDieta hollywoodzka
    Rodzaj diety, która znalazła soje zastosowanie w szczególności wśród gwiazd szklanego ekranu, pragnących utrzymać wspaniałą sylwetkę jak najdłużej, szczególnie, że wymaga tego ich zawód i oczekiwania widzów. Nie jest to …
  • Co jeść w czasie odchudzania się?Co jeść w czasie odchudzania się?
    Odchudzanie się niestety wielu osobom wciąż sprawia wiele problemów, a jego skuteczność zależy od wielu różnorodnych czynników. Przede wszystkim w tym czasie najważniejsza jest dieta, której przyjrzeć się powinniśmy na …