Zaburzenia snu oraz problemy z bezsennością są coraz częściej spotykanym problemem społecznym. Większość z nas zmaga się z takimi objawami. Może je powodować szereg różnorodnych czynników, jak stres, nerwy, czy niezdrowe odżywiania. Nie zmienia to jednak faktu, że narażamy nasz organizm na brak odpoczynku oraz uniemożliwiamy regenerację. Aby zapewnić sobie skuteczny sen sięgamy często do środków farmakologicznych. Wiele sposobów jest dostępna w aptekach bez odpowiednich recept, ale także stosowane są medykamenty przepisywane przez lekarzy rodzinnych. Zanim zaczniemy jednak korzystać z tych ostatecznych rozwiązań, możemy spróbować zmienić swoje upodobania kulinarne. Pozytywnie na nasz organizm wpłynie spożywanie, przed snem, odpowiednich produktów żywnościowych. Po pierwsze nie powinniśmy spożywać posiłków zaraz przed snem. Odstęp pomiędzy jedzeniem, a snem winien wynosić co najmniej 2 godziny. Pozwoli to naszemu organizmowi przetrawić dostarczone artykuły, a my poczujemy się lepiej oraz lżej. Ponadto nie powinniśmy spożywać produktów ciężkostrawnych, które obciążają nasz organizm. Dobrym rozwiązaniem będzie zatem jogurt lub lekkie produkty nabiałowe.

Leave a Reply

Wrzesień 2018
P W Ś C P S N
« sty    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
  • Zalety stosowania diety niskokalorycznejZalety stosowania diety niskokalorycznej
    Oczywistą rzeczą jest to, że każda dieta ma swoje zalety, ale należy również pamiętać o tym, że istnieje szereg rodzajów programów żywieniowych, które obok pozytywnego oddziaływania mają również swoje minusy …
  • Krew ratująca życieKrew ratująca życie
    W niedalekiej okolicy, w szpitalu leżało małe dziecko. Uległo ono ciężkiemu wypadkowi i potrzebowało natychmiastowej transfuzji krwi. Jednak jego rodzice nie zgadzali się na przetoczenie tej substancji zakrywając się wiarą. …