Zaburzenia snu oraz problemy z bezsennością są coraz częściej spotykanym problemem społecznym. Większość z nas zmaga się z takimi objawami. Może je powodować szereg różnorodnych czynników, jak stres, nerwy, czy niezdrowe odżywiania. Nie zmienia to jednak faktu, że narażamy nasz organizm na brak odpoczynku oraz uniemożliwiamy regenerację. Aby zapewnić sobie skuteczny sen sięgamy często do środków farmakologicznych. Wiele sposobów jest dostępna w aptekach bez odpowiednich recept, ale także stosowane są medykamenty przepisywane przez lekarzy rodzinnych. Zanim zaczniemy jednak korzystać z tych ostatecznych rozwiązań, możemy spróbować zmienić swoje upodobania kulinarne. Pozytywnie na nasz organizm wpłynie spożywanie, przed snem, odpowiednich produktów żywnościowych. Po pierwsze nie powinniśmy spożywać posiłków zaraz przed snem. Odstęp pomiędzy jedzeniem, a snem winien wynosić co najmniej 2 godziny. Pozwoli to naszemu organizmowi przetrawić dostarczone artykuły, a my poczujemy się lepiej oraz lżej. Ponadto nie powinniśmy spożywać produktów ciężkostrawnych, które obciążają nasz organizm. Dobrym rozwiązaniem będzie zatem jogurt lub lekkie produkty nabiałowe.

Leave a Reply

Maj 2018
P W Ś C P S N
« sty    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
  • Sport to zdrowieSport to zdrowie
    Osoby, które uprawiają sport i spędzają czas aktywnie, na pewno mają dużo mniejsze problemy ze zdrowie, niż te które prowadzą siedzący tryb życia. Dlatego też, jak najbardziej warto zacząć się …
  • Jak dobrać dla siebie dietęJak dobrać dla siebie dietę
    Jeśli chcemy wybrać dla siebie dietę, musimy przede wszystkim ustalić, czy nie cierpimy na żadne, poważne choroby. W przypadku pewnych chorób nie możemy stosować zbyt intensywnych diet. Z tego powodu, …