Każda matka myśli, że panuje nad swoją rodziną, a tym bardziej nad swoimi dziećmi. Codziennie dba o nie, troszczy się i chce mieć wszystko pod kontrolą. Dlatego ciągle wypytuje swoje pociechy, gdzie wychodzą, jak tam w szkole i jak minął dzień. Oprócz tego stara się również dbać o zróżnicowanie posiłków, ale nie jest to taka łatwa sprawa. Przeważnie dzieciaki w szkołach mają do dyspozycji sklepik, w którym jest mnóstwo nie zdrowych produktów, a także dań typu fast-food. Dlatego tym bardziej mamy powinny pomyśleć jak urozmaicić dietę swoich dzieci, aby wyrosły one na zdrowe osoby. Na śniadanie warto podawać wszystkim członkom rodziny płatki owsiane z mlekiem, lub też kanapki z pełnoziarnistego pieczywa i warzywami. W ciągu dnia ważne jest spożycie drugiego śniadania, czy też posiłku lunch, ponieważ do obiadu nasz żołądek będzie bardzo głodny. Ten posiłek powinien zawierać coś lekkiego na przykład może być to jabłko, pomarańcz, czy inny owoc, lub również sałatka, czy jogurt. Później nastaje czas obiadu i tutaj możemy zjeść dosłownie wszystko, pamiętając tylko o tym aby sposób obróbki cieplnej potraw był z dnia na dzień inny, ponieważ codzienne smażenie potraf prowadzi do zwiększenia ryzyka zachorowania na raka. Podwieczorek to również posiłek podobny do drugiego śniadania, więc on także powinien być lekki i nie obciążający nasz żołądek. Kolacja to ostatni posiłek w ciągu dnia, jedni go unikają, inni jedzą ją trzy godziny przed snem.

Leave a Reply

Lipiec 2018
P W Ś C P S N
« sty    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
  • Rehabilitacja kręgosłupa szyjnegoRehabilitacja kręgosłupa szyjnego
    Rehabilitacja kręgosłupa. Z kręgosłupem nie ma żartów. Jeżeli odczuwamy jakiekolwiek dolegliwości z jego strony, czy to pobolewania, kłucia, uciski i tak dalej, warto jest udać się do lekarza neurologa. Ten …
  • Zrzuć zbędne kilogramyZrzuć zbędne kilogramy
    Wiadomo, że nie każdy z nas dobrze czuje się w swoim ciele. Często mamy zastrzeżenia co do swojego wyglądu, wiele rzeczy z chęcią byśmy zmienili. Jeżeli przeszkadza nam nasza waga …