Na talerzu możemy mieć zdrowie lub cierpieć na jego brak. Zdrowe są pokarmy pełne witamin oraz zawierające mało tłuszczy zwierzęcych, a w ich miejsce tłuszcze roślinne. Zdrowe są pokarmy zawierające witaminy A, B, C, D, fosfor, jod, wapń, magnez i potas. Zdrowie można mieć dzięki takim właśnie witaminom oraz zawartości pokarmów. Jeśli jednak nie mamy czasu zdrowo jeść, to niedobór witamin z pewnością uzupełnią odpowiednie preparaty witaminowe. Jednak nie jest to to samo, co soczysta truskawka, słodka pomarańcza, aromatyczny arbuz. Dlatego witaminy zawsze muszą być obecne w pokarmach. Cukier, sól, glutaminian sodu oraz niezdrowe barwniki z naszej diety możemy swobodnie wyeliminować. Zęby odetchną i żołądek będzie zdrowszy. Słodzone i gazowane napoje na pewno nie pomogą nam w naszym życiu, bo utuczą nas i z pewnością nam zaszkodzą. Dlatego lepiej kupić wodę mineralną, zieloną i czarną herbatę, ewentualnie herbatki owocowe i ziołowe, aby zyskać zdrowie i zapewnić urodę naszemu organizmowi. Zdrowie jest potrzebne, a witaminy jeszcze bardziej. Wspomaganie organizmu zdrową dietą na pewne jest bardziej opłacalne i optymalne. Zaoszczędzi nam wizyt u lekarza i pozwoli oszczędzać na lekach oraz specyfikach przywracających dobre samopoczucie. Talerz powinien być kolorowy oraz zdrowy. Pełen witamin, minerałów oraz pierwiastków śladowych. Tylko wtedy można mieć gwarancję pełnego zdrowia oraz satysfakcji.

Leave a Reply

Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
  • Rozwojowa chirurgiaRozwojowa chirurgia
    Dawniej wszelkie zabiegi chirurgiczne odbywały się w dużych bólach i ogólnym trudnym gojeniu się ran. Występowało zwiększone zjawisko śmiertelności podczas operacji chirurgicznych. Standard leczenia nie był tak wysoki, jak dziś. …
  • Medycyna chińskaMedycyna chińska
    Przyznać trzeba, że w ostatnich latach coraz większą rolę pełni chińska medycyna naturalna. Fascynuje nas, zachwyca, a czasami oburza praktykami, które nie są znane w świecie Zachodu. Co jednak najważniejsze, …